Lunatic

من دیوانه‌ام ؛ خدا برای دیوانه‌ها همه کار می‌کند.

Lunatic

من دیوانه‌ام ؛ خدا برای دیوانه‌ها همه کار می‌کند.

Lunatic

طلوعِ قشنگِ غروب ، درونگرایِ برون‌نویس، روشن‌ترین مشکی.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۷/۲۶
    .

نگاه غیر ساده

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۰۹:۵۵ ق.ظ


داشتم نگاهش می کردم ؛ یک نگاه غیرساده!
به تارهای سفیدی که خبر از جوگندمی عمیقی داشت.
به چشم هایی که شعر می خواند...
یک نگاه غیرساده و بی‌انتها ، در فراسوی باورهای قدیمی، دلباخته به شاهکار نقاشی‌های موزه ای گمشده
به شعرهای نسروده و حرف‌های نشنیده
پشت رشته‌کوه قفسه‌های سینه ، کنار جنگل‌زار ریه ، در بطن قلبی بی‌صدا
من ایستاده‌ام و به تو نگاه می‌کنم
به دوردست‌های شیرینی به وسعت دریای‌سیاه چشمانت...
زمزمه‌های فرانسوی و نامفهموم از نوازش سوزن گرامافون ، بر خشت خشت خط‌خطی‌های سیاه
حواسم پرت شد ، قهوه‌ام سرد شد!
خوب شد.
یک سفر دور دنیا
چشمان شرقی ، نیاگارای موهات ، قهوه برزیلی ، استوای‌قفسه‌سینه ، پاریسِ بطن چپ ، اقیانوس باورها و فقط یک نگاه غیرساده!



-برای‌دلبرِنداشته‌ام!

  • شفق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی